+998 78 147 00 37

Belgilangan vazifalar:

Servis yondashuvini joriy qilish.

Quyidagilar realizasiya qilingan:

  • Xizmatlar katalogi tuzilishini ishlab chiqish;
  • Ikki darajali xizmatlar katalogini ishlab chiqish;
  • Xizmat ko’rsatish uchun so’rovnomalar katalogini ishlab chiqish;
  • Qo’llab-quvvatlash jarayonlarini tuzish: noxush hodisalarni boshqarish va xizmat ko’rsatish uchun so’rovnomalarni boshqarish;
  • Rollar va ishtirokchilarni aniqlash;
  • SLA, ustuvorliklarni hisob-kitob qilish jadvalini ishlab chiqish;
  • Jarayonlar, KPI ko’rsatkichlarini aniqlash;
  • Qo’llab-quvvatlash jarayonlari reglamentlarini ishlab chiqish.

Natija: Natijada biz Axborot texnologiyalari xizmatlarini boshqarish tizimini avtomatlashtirish uchun bankning barcha axborot tizimlari ishonchli va barqaror ishlashini ta’minlaydigan asos yaratishga erishdik. Bu biznesning axborot texnologiyalariga bog’liqligi tobora oshib borayotganligini hisobga olgan holda ayniqsa muhim.

Kompaniya:

Davomiyligi:

Tarmoq:

Taqdim etilayotgan xizmat turi:

Minnatdorlik xatining aslini talab qilib olish

IT-infratuzilmasini texnik qo’llab-quvvatlash.
Service Desk xizmatini joriy qilish va MyTaxida noxush hodisalarni boshqarish jarayonini avtomatlashtirish.
MedAdvise tibbiy axborot tizimi kamchiligini to’ldirib oxiriga yetkazish uchun texnik vazifani shakllantirish.