+998 78 147 00 37

Belgilangan vazifalar:
Service Desk xizmatini joriy qilish, noxush hodisalarni boshqarish jarayonini ishlab chiqish va avtomatlashtirish.

Natijada quyidagi ishlar amalga oshirilgan:

  • Yuqori darajali xizmatlar katalogini ishlab chiqish;
  • Noxush hodisalarni boshqarish jarayonining vizual modelini tuzish;
  • Rollar va ishtirokchilarni aniqlash;
  • Ma’lumotnomalar, prioritezasiya, shablonlar va xabarnomalar jadvallarini ishlab chiqish;
  • Tizimni sozlash;
  • Past narx qo’yilganida buyurtmanomalarni avtomatik ro’yxatdan o’tkazish uchun mobil ilova bilan birlashtirish.

Kompaniya:

Davomiyligi:

Tarmoq:

Taqdim etilayotgan xizmat turi:

Minnatdorlik xatining aslini talab qilib olish

MedAdvise tibbiy axborot tizimi kamchiligini to’ldirib oxiriga yetkazish uchun texnik vazifani shakllantirish.
O’zbekiston Respublikasi “Milliy geo-axborot tizimi” taqsimlangan falokatga chidamli infratuzilmani qurish.
IT-jarayonlar modernizasiyasi.