ITSM yondashuv asosida IT-xizmatlarini boshqarish vositalarini joriy qilish
Service Desk IT-xizmatlarni boshqarishning asosiy vositasi hisoblanadi. Biz o’zimiz Service Desk tizimini joriy qilganmiz va undan faol foydalanib kelmoqdamiz hamda Sizdagi IT-bo’lim faoliyatini avtomatlashtirish uchun Siz bilan eng yaxshi qarorlarni o’rtoqlashishga tayyormiz.
Bugungi kunda Expert Pro kompaniyasi portfelida quyidagi kabi mashhur vendorlardan Service Desk mahsulotlari mavjud:
- Creatio TerraSoft
- Naumen
- Ivanti
Bizning jamoamiz Sizga o’z biznes ehtiyojlaringizga maksimal javob beradigan qarorni tanlash va joriy qilishda yordam beradi.
Tajribamiz shuni ko’rsatadiki, ITSM-amaliyotlarini joriy qilish quyidagi natijalarga erishish imkonini beradi:
- IT-boshqaruvi uchun qo’shimcha xarajatlar kamayishi;
- Amalga oshiriladigan harakatlar samaradorligi oshishi;
- Bekor turib qolish holatlari bilan noxush hodisalar sonining sezilarli kamayishi;
- IT-mutaxassislari va IT-bo’limlari faoliyatining shaffofligi oshishi.
ITSM biznes rivojlanishiga qanday yordam berishi to’g’risida quyidagi blogimizda o’qing.
Zarur hollarda, joriy qilingan tizimlarni kuzatib boramiz.